Header Ads

Jak być seksowną kobietą - proste porady

Jak stać się piękną i seksowną dziewczyną?

   Czy sexy oznacza nieziemsko piękną kobietę w czerwonej sukience? Taką która odkrywa więcej niż powinna? Pod tym znaczeniem kryje się o wiele więcej niż myślimy. Nie jest to tylko ubranie, lśniące włosy i czerwone usta, przede wszystkim to jaką jest się kobietą! Nie do końca tak jest, a to kilka moich słów w tym temacie. Okazuje się, że sexy zaczyna się w głowie! Zapraszam do wspólnej dyskusji pod artykułem.


Zmysł wzroku

   Przy wyborze partnera pierwsze co działa to zmysł wzroku. Wybieramy naszego wybranka najpierw po tym jak wygląda, więc wygląd ma duże znaczenie. Od zawsze mówi się, że mężczyźni są wzrokowcami, a przecież jest to cecha każdego człowieka. Kobiety działają w taki sam sposób.
   Atrakcyjność fizyczna działa na nas jako pierwszy impuls gdy kogoś poznajemy. Może oddziaływać na nas w różnym stopniu, więc zwiększanie lub zmniejszanie szansy na spodobanie się komuś zależy w dużym stopniu właśnie od tego zmysłu.
   Według mnie zgrabnie poruszająca się kobieta przyciąga mężczyzn jak magnes. Nie można iść przez tłum ludzi sztywno jakby się połknęło kij, licząc iż ktoś się mną zainteresuje. Często uzyska efekt całkowicie odwrotny od zamierzonego. Taka osoba daje wrażenie nie mającej żadnej charyzmy. Lekkie kręcenie biodrami i delikatne kroki to moim zdaniem atuty kobiecości.


Delikatna, ale z pazurem

   Szara myszka ma mniejsze szanse na zdobycie zainteresowania wśród mężczyzn. Wydaje się na pierwszy rzut oka osobą nudną i nieatrakcyjną. Czasem jednak bywa tak, że kobieta jest nieśmiała tylko na początku znajomości, a później nie można za nią nadążyć.
   Większość jednak kieruje się pierwszym wrażeniem. Wulgarna zarazem ostra jak brzytwa interesuje Panów, jednakże nie powinniśmy mylić tych kobiet z zaradną i silną, bowiem to płeć brzydka lubi dominować, mieć ostatnie zdanie i opiekować się. Obawiają się takich Pań, ponieważ mężczyźni potrzebują czuć się tak jak my potrzebni w życiu każdej kobiety.
   Nie mów za każdym razem, że sobie poradzisz tylko skorzystaj pomocy, gdy on ci ją proponuje. Nawet jeżeli wiesz, że sama byś sobie z tym poradziła, są w naszym życiu zadania przeznaczone dla nich i dla nas. W sypialni to mężczyzna lubi dominować, chociaż czasem też oczekuje zostać zdominowanym. Dlatego przejmij od niego tę rolę i pokaż jaka jesteś niegrzeczna.


Ubiór też ma znaczenie

   Nie chodzi o to by chodzić w krótkiej spódniczce i bluzce z głębokim dekoltem. Owszem to przyciąga wzrok mężczyzn, ale bardziej kategoryzuje się ją jako kobietę na nietrwały związek.
Kobiety powinny ubierać się w taki sposób aby ubiór podkreślał ich atuty, a nie pokazywał wszystko na wierzchu. Poza tym chłopców, interesuje to co jest zakryte bardziej, niż to co można zauważyć na pierwszy rzut oka.
   Ciuchy należy dobierać w taki sposób by tworzyły jedną całość, a nie tworzyły efekt zwariowanego szaleństwa na Tobie. Nie zaszkodzi założyć bluzkę z odkrytymi ramionami czy też sukienkę. Niewielkie odkrycie ciała bardziej działa na mężczyznę niż mini i bluzka z odkrytym brzuchem.
   Swego czasu dziewczyny zaczęły podwijać nogawki do kostki. Taki trik optycznie skróca nogi, więc nie polecam tego dla osób niskiego wzrostu. Podobnie działają ciuchy w linie. Wzdłuż tworzą złudzenie dzięki któremu wydajemy się wyższe, natomiast w poprzek, jakbyśmy były grubsze.
   Jeżeli lubisz szpilki, musisz wiedzieć o tym jak szkodliwe są dla Twego kręgosłupa. Ponadto chłopacy nie lubią być równi czy niżsi od dziewczyn czy swoich koleżanek. Mają w sobie coś takiego iż lubią patrzeć z góry.


Kobieta seksowna

Kobieta seksowna, to taka która wierzy że jest sexi.  Nie trzeba mieć talii osy, długich nóg i dużych piersi by być atrakcyjną kobietą. Dużo tych które nie wyglądają jak top modelki mają powodzenie u płci przeciwnej. Jak więc sprawić aby poczuć się lepiej w swoim ciele, jednocześnie sprawiając wrażenie interesującej seksualnie partnera?

1. W pełni siebie zaakceptuj! Bo jak mężczyzna ma się Tobą zainteresować, jeżeli sama siebie nie akceptujesz? Codziennie rano przed lustrem mów jaka to jesteś piękna i cudowna. W końcu nabierzesz pewności i wszystko stanie się prostsze. Zauważ, że jak facet stanie przed lustrem, zwykle dopatruje się tego co ma w sobie najlepsze niż gorsze. A jak już widzi jakieś wady, zwykle stara się ćwiczyć czy je zaakceptować.

2. Nie broń sobie promiennego uśmiechu. Ma działanie odmładzające, a przynajmniej optycznie tak działa na mężczyzn. Bądź pogodna i promienna, a z pewnością nie jeden się odwróci gdy przejdziesz obok. Przecież jedną z ról jakie odgrywamy w ich sercu, to uszczęśliwianie naszych chłopców, bycie małym szczęściem upiększającym każdy dzień. W końcu nie brylanty są ozdobą dziewczyn, a ich uśmiech.

3. Nie udawaj kogoś kim nie jesteś. Bądź w pełni sobą w każdym momencie i w każdym towarzystwie. Nie maluj się za bardzo, oni tak naprawdę nie kochają twego pudru i tapety. Poza tym jeżeli będziemy ich przyzwyczajać do plastikowego wyglądu, same na siebie ściągniemy kiedyś płacz, gdy uświadomią sobie iż nie jesteśmy do końca takie jakie widzieli nas przez większość czasu.

4. Miej własne zdanie. Nie bój się bronić swojego stanowiska. Zapewni Ci to obraz kobiety pewnej siebie i mającej swoje zasady, poglądy, których się nie wstydzisz. Facetowi należy przyznawać rację, ale jeżeli mamy silne argumenty których nie potrafią podważyć, wygramy. Tylko czasem nawet jak wiemy po której stronie leży prawda, lepiej odpuścić. Zwyczajnie muszą się czuć mądrzejsi.

5. Dbaj o siebie. Piękne lśniące włosy, gładka skóra i zadbane paznokcie też mają wpływ na twój seksapil. Mężczyźni wolą naturalny wygląd u kobiety. Dlatego jeżeli już musisz, nakładaj lekki makijaż. Dbaj również o swoje miejsca intymne, niektórzy potrafią wyczuć po zapachu czy jesteśmy napalone, czy też nie. Zapach zwraca ich uwagę. Dlatego mała uwaga. Nie używaj perfum którymi się nie zachwycił. Nie bądź też za to zła. Ma prawo nie lubić lub źle kojarzyć jakiś zapach.


Charakter też się liczy

   Nie jesteś osobą z czasopism mody, ale twój charakter w zupełności  wystarcza by wokół Ciebie było grono wielbicieli. Znam sporo osób które może nie wyglądają powalająco, ale stanowią duszę towarzystwa.
   Przykładowo moja znajoma uważa iż mężczyzna którego szuka ma zakochać się w jej charakterze, nie wyglądzie. Oczywiście z męskim rozumiem nie wygra, jednakże nie raz słyszałam komentarze chłopaków - co z tego, że ładna jak idiotkę z siebie robi. - dlatego nie wychylaj się jeżeli nie ma takiej potrzeby.
   Nie wypada walczyć o towarzystwo, popisywać się. Zwłaszcza przy kolegach czy swoim partnerze wśród znajomych. Stawia to nas w złym świetle, głównie przed płcią przeciwną. Tak jak pisałam wyżej, chłopacy zwracają uwagę na to co niedostępne. Dlatego jeżeli jesteś tajemnicza, nie gadasz za dużo, ale zawsze się uśmiechniesz, przełkniesz dumę, będziesz miała dystans do siebie, nie będzie potrzeby zabiegania o innych. Łącznie z wyglądem stworzysz interesującą osobowość nie tylko dla potencjalnego partnera i jego kumpli, ale również rywalkom podnosząc poprzeczkę rywalizacji.




Zapraszam Cię do kilku podobnych treści oraz dyskusji pod postem. Dziękuję, że jesteś tu ze mną. Poszukaj innych tekstów mojego autorstwa, nie brakuje ich! ;)

>>> Uproszczona instrukcja do mężczyzny [PORADY]

>>> W jaki sposób zwrócić uwagę faceta [SUGESTIE]

>>> Jak mężczyźni wybierają kobiety [ZWIĄZKI]

>>> Toksyczni partnerzy w młodym związku [LIFESTYLE]

>>> Co warto wiedzieć na temat stosunku [SEKS]

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Gdy go przeczytałem również się uśmiechnąłem, ponieważ dawno nie czytałem treści z takim przekazaniem słów, zebranych porad i humorem. Jestem pod wrażeniem Paulina!

      Usuń
  2. Myślę, że seksowny może być intelekt. Ten błysk w oku, kiedy ma się coś do powiedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko zwracamy uwagę na wygląd, dlatego nie zawsze intelekt aż tak bardzo się liczy w pierwszej kolejności. Chociaż fakt, to jak wyglądamy nie jest najważniejsze, jednak nie zmienimy tego jak działamy.

      Usuń
  3. choć chwilowo jestem za zupełnie innym etapie mojego życia, spoglądam z zazdrością na pewne siebie kobiety emanujące seksapilem (bez epatowania seksualnością).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można być na różnych etapach, w przeróżnych sytuacjach czy miejscach. Jednak i wtedy trzeba wiedzieć jak się wygląda. Nie wywali się piersi na wierch z powodu sytuacji. Nawet wtedy, takie jest moje zdanie w tym temacie. :/

      Usuń
  4. Jedno się zgadza na 100% Sexy siedzi w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie trzeba urodzić się "gwiazdą porno" aby interesować swoim wyglądem. Poza tym Paulina uświadomiła mnie tym artykułem, jak nie dużo trzeba aby dziewczyna wyglądała lepiej jeżeli oczywiście chce. ;)

      Usuń
  5. Dawno nie trafiłam na tak konkretny poradnik dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Paulinę cenię za tę konkretność. Takie treści uważam za najbardziej cenne, dlatego zapraszam wkrótce. ;)

      Usuń
  6. Naprawdę wspaniały wpis :) Tak, uśmiech potrafi zmienić dzień nie tylko nasz, ale również innych.

    http://biale-pioro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech i dystans do siebie potrafi zdziałać cuda. Zapraszam częściej. ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy wpis, ale i prawdziwy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem z mojego punktu widzenia. Dzięki za reakcję. :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne i zapraszam ponownie. :)

      Usuń